Автор: OtchetDP | 31.05.2013

ДЕПУТАТ ВИМАГАЄ РОЗГЛЯНУТИ ДОЦІЛЬНІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ БОГАТИРЬОВОЇ НА ПОСАДІ ОЧІЛЬНИКА МОЗ

Святослав Ханенко, народний депутат України, член депутатської фракції Всеукраїнське об’єднання «Свобода», голова підкомітету з питань законодавчого забезпечення реформування системи охорони здоров’я, медичної освіти та науки Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я направив Тетяні Бахтеєвій, голові Комітету Верховної ради України з питань охорони здоров’я, свої пропозиції щодо питань, які необхідно включити до розгляду під час парламентських слухань на тему: «Сучасний стан, шляхи і перспективи реформи у сфері охорони здоров’я України», які відбудуться 5 червня.  

Народний депутат України

ЛИСТ
ВИХ. № 129 ВІД 27 ТРАВНЯ 2013 Р.

Голові Комітету Верховної ради України з питань охорони здоров’я Бахтеєвій Т.Д.

Щодо парламентських слухань з реформування охорони здоров’я

Шановна Тетяно Дмитрівно!

Прошу врахувати наступні пропозиції при підготовці рекомендацій до парламентських слухань на тему: «Сучасний стан, шляхи і перспективи реформи у сфері охорони здоров’я України» (05 червня 2013 року), на заміну раніше поданої інформації (лист від 24 травня 2013 р. № 128).

Додаток на 3 арк.

З повагою
народний депутат України Ханенко С.М.

Додаток до листа
від 24 травня 2013 р. № 128

ПРОПОЗИЦІЇ ДО ПРОЕКТУ РЕКОМЕНДАЦІЙ ПАРЛАМЕНТСЬКИХ СЛУХАНЬ НА ТЕМУ: «СУЧАСНИЙ СТАН, ШЛЯХИ І ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМИ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» ВІД НАРОДНОГО ДЕПУТАТА УКРАЇНИ ХАНЕНКА С.М.

РЕКОМЕНДУВАТИ:

1. Президентові України

Розглянути доцільність подальшого перебування на посаді міністра охорони здоров’я Богатирьової Раїси Василівни у зв’язку з серйозними недоліками в роботі Міністерства охорони здоров’я, які ускладнили реформування системи охорони здоров’я України.

2. Кабінету Міністрів України:

Підготувати й подати до Верховної Ради України:

2.1. Проект Закону України «Про Концепцію державної політики у сфері охорони здоров’я», яким передбачити основні складові та напрямки розвитку системи охорони здоров’я України та її законодавче забезпечення.

2.2. Проект Державної програми розвитку системи охорони здоров’я України, у якій передбачити строки та етапи виконання напрямів розвитку системи охорони здоров’я України, визначених проектом Концепції державної політики у сфері охорони здоров’я, та проект плану заходів на виконання Державної програми розвитку системи охорони здоров’я України.

2.3. Проект Закону України «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо створення Державного медичного агентства», що підпорядковуватиметься Кабінету Міністрів України і здійснюватиме організацію закупівель за бюджетні кошти товарів, робіт, послуг у сфері охорони здоров’я.

2.4. Проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про здійснення державних закупівель», яким передбачити внесення змін до статті 2 вказаного Закону, зокрема виключення випадків, коли предметом закупівель є товари, роботи, послуги, пов’язані із забезпеченням функціонування системи охорони здоров’я, із сфери дії цього Закону, і передати Державному медичному агентству України повноваження на здійснення закупівель.

2.5. Проект Закону України «Про заклади охорони здоров’я та медичну діяльність», визначивши у ньому, зокрема:

  • правовий статус медичних працівників;
  • організаційно-правові засади самоврядування у сфері охорони здоров’я;
  • порядок створення, припинення діяльності закладів охорони здоров’я, особливості їх діяльності та їх класифікацію;
  • організаційно-правові механізми підвищення якості медичного обслуговування населення закладами охорони здоров’я усіх форм власності та медичними працівниками, у тому числі тими, які здійснюють приватну медичну практику;
  • організаційно-правові механізми забезпечення захисту прав пацієнтів та виконання ними своїх обов’язків;
  • організаційно-правові механізми підвищення ефективності використання фінансових, кадрових та матеріально-технічних ресурсів закладів охорони здоров’я усіх форм власності, що надають медичну допомогу населенню за рахунок бюджетних коштів, з урахуванням реальних потреб населення у доступній та якісній медичній допомозі відповідного виду;
  • особливості статусу та діяльності клінік вищих медичних навчальних закладів (університетських клінік).

2.6. Пропозиції щодо створення Національного інституту громадського здоров’я — державної наукової установи, що підпорядковуватиметься Кабінету Міністрів України, яка здійснюватиме наукову та науково-організаційну діяльність, зокрема: здійснюватиме наукове супроводження розвитку системи охорони здоров’я України, розроблятиме пропозиції щодо державної політики у сфері здоров’я та здійснюватиме моніторинг їх виконання; розроблятиме пропозиції щодо вдосконалення законодавства у сфері охорони здоров’я; узагальнюватиме практику застосування законодавства у сфері охорони здоров’я; здійснюватиме розроблення і контроль за дотриманням стандартів у сфері охорони здоров’я; організовуватиме підготовку та навчання фахівців у сфері управління охороною здоров’я, здійснюватиме інформаційне забезпечення у сфері охорони здоров’я та виконуватиме інші функції відповідно до закону та Положення, що затверджуватиметься Кабінетом Міністрів України.

2.7. Пропозиції про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення Національного інституту громадського здоров’я.

2.8. Проект Закону України «Про засади державної політики щодо алкоголю і наркотиків».

2.9. Звернути увагу на невиконання Кабінетом Міністрів України п. 11 Прикінцевих положень Бюджетного кодексу України, а саме на неподання на розгляд до Верховної Ради України проектів законів України з питань охорони здоров’я щодо:

  • передачі відомчих установ та закладів охорони здоров’я до сфери управління центрального органу виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я;
  • переходу у використанні бюджетних коштів від утримання державних та комунальних лікувально-профілактичних закладів до оплати відповідних медичних послуг (зі зміною організаційно-правових форм господарювання таких закладів);
  • запровадження нового механізму фінансового забезпечення первинної медико-санітарної допомоги.

3. Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України:

3.1. Вжити необхідних заходів для забезпечення виконання ст. 49 та 95 Конституції України.

4. Кабінету Міністрів України і Міністерству охорони здоров’я України:

4.1. На час гострого дефіциту коштів при формуванні бюджетів на охорону здоров’я суттєво обмежити бюджетні видатки на капітальне будівництво та придбання дороговартісного обладнання.

4.2. Невідкладно подати на розгляд до Верховної Ради України проект Закону України «Про державну програму інформатизації системи охорони здоров’я».

5. Міністерству освіти і науки України:

5.1. Вжити заходів для підготовки фахівців за спеціалізацією «медичне право»;

5.2. Запровадити підготовку фахівців для роботи у сфері профілактики проблем, пов’язаних з обігом та вживанням алкоголю та наркотиків.

6. Національній академії медичних наук України:

6.1. Ініціювати створення наукових установ, які здійснюватимуть наукові розробки і дослідження:

  • у сфері організації та управління охороною здоров’я;
  • у первинній ланці медико-санітарної допомоги, загальній лікарській практиці — сімейній медицини;
  • щодо питань впровадження медичного страхування.
С.М. Ханенко, народний депутат України

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Рубрики

%d такие блоггеры, как: